FotoEspoo 2022

8.2.2022

Soukan Kamerat ry kutsuu kaikki espoolaiset kameraseurat ja niiden jäsenet FotoEspoo 2022 -valokuvakilpailuun

Teema: Harrastus

Kilpailusarjat: Mustavalkoinen (mv) ja värillinen (v) sekä kuvakokonaisuudet

Kilpailukuvat: Kuvakokonaisuus koostuu 3 – 6 kuvasta, jotka muodostavan kertovan esityksen. Jokainen osallistuja saa osallistua kaikkiin sarjoihin enintään kolmella teoksella sarjaa kohti. Kuvia saa vapaasti käsitellä ja muokata. Kuvan täytyy olla kilpailijan itsensä ottama, mutta paperikuvan vedostuksen voi tehdä joku muukin. Kilpailuun ei hyväksytä aiemmin muualla palkittuja kuvia, poikkeuksena kerhojen sisäiset kilpailut.

Vedokset: Kuvan tulee olla 30 x 40 cm pahvikehyksessä (paspiksessa). Kaikkien vedoksien taakse on merkittävä kuvan, kuvaajan ja kerhon nimi. Kuvien viimeinen jättöpäivä on 3.10.2022 Tapiolan FotoTapio-liikkeeseen.

Liitteet